niedziela, 7 maja 2017

Finlandia


   Jak wiecie jednym z zajęć, które lubię są podróże. Nie ważne czy daleko czy blisko się wybieram zawsze się cieszę z nowych przeżyć i z nowych rzeczy, które mogę zobaczyć.
Dziś chciała bym razem z wami powrócić do mojego ostatniego wyjazdu. Odbył się on już jakiś czas temu bo dokładnie od 24 lutego do 3 marca przebywałam w Finlandii. Podróż była bardzo długa, ale warta późniejszych przeżyć. Mimo dość niskiej temperatury, która jednego dnia sięgała aż -25 stopni, zimno nie było odczuwalne ;) Śnieg do kolan i biel w koło, kto by się tym przejmował. Ciepłe ubrania i ciągła aktywność z dobrym humorem grzeje najbardziej :D

Zapraszam na kilka zdjęć :)




 

 








 














































Myślę, że dla mnie nie ma znaczenia czy jest zimno czy ciepło, żeby dobrze się bawić. Odpowiednie miejsce i wspaniali ludzie tworzą wspomnienia, które zostaną ze mną do końca życia. Nie zapomnij o tym co jest ważne w życiu <3

Nie ważne gdzie, ale wyjdź z domu nie marnuj czasu na spędzanie go przed komputerem. Jest tyle pięknych rzeczy do odkrycia, wystarczy tylko chcieć <3

7 komentarzy:

  1. Marzą mi się kraje skandynawskie oraz Islandia :)
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny wyjazd. Nigdy nie myślałem o wycieczce do Finlandi

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Uiwelbiam podrozowac! Dopisuje Finlandie do mojej listy ;) nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Finlandia to najpiękniejsze państwo <3 Pozazdrościć, że udało Ci się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i przepiękne widoki <3
    Pieski wyglądają cudnie, prze kochane zwierzaczki <3
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń