Finlandia


   Jak wiecie jednym z zajęć, które lubię są podróże. Nie ważne czy daleko czy blisko się wybieram zawsze się cieszę z nowych przeżyć i z nowych rzeczy, które mogę zobaczyć.
Dziś chciała bym razem z wami powrócić do mojego ostatniego wyjazdu. Odbył się on już jakiś czas temu bo dokładnie od 24 lutego do 3 marca przebywałam w Finlandii. Podróż była bardzo długa, ale warta późniejszych przeżyć. Mimo dość niskiej temperatury, która jednego dnia sięgała aż -25 stopni, zimno nie było odczuwalne ;) Śnieg do kolan i biel w koło, kto by się tym przejmował. Ciepłe ubrania i ciągła aktywność z dobrym humorem grzeje najbardziej :D

Zapraszam na kilka zdjęć :)



 

 






 





































Myślę, że dla mnie nie ma znaczenia czy jest zimno czy ciepło, żeby dobrze się bawić. Odpowiednie miejsce i wspaniali ludzie tworzą wspomnienia, które zostaną ze mną do końca życia. Nie zapomnij o tym co jest ważne w życiu <3

Nie ważne gdzie, ale wyjdź z domu nie marnuj czasu na spędzanie go przed komputerem. Jest tyle pięknych rzeczy do odkrycia, wystarczy tylko chcieć <3

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentarze:

  1. Marzą mi się kraje skandynawskie oraz Islandia :)
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny wyjazd. Nigdy nie myślałem o wycieczce do Finlandi

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Uiwelbiam podrozowac! Dopisuje Finlandie do mojej listy ;) nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Finlandia to najpiękniejsze państwo <3 Pozazdrościć, że udało Ci się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i przepiękne widoki <3
    Pieski wyglądają cudnie, prze kochane zwierzaczki <3
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń