czwartek, 15 marca 2018

Loki



Witam wszystkich w nowym poście. Wiem, że prawie wszystkie kobiety uwielbiają loki. Każda z nas lubi inne, jedna bardziej skręcone druga pewnie takie bardziej naturalne, delikatne.
Zaprezentuje wam dzisiaj dwa rodzaje loków.
Wykonanie nie jest bardzo trudne wystarczy zaprzyjaźnić się z lokówką czy prostownicą, popróbować parę razy i w końcu się nam uda.
Ważne jest ułożenie przyrządu pod odpowiednim kątem. Gdy chcemy mocny skręt prostownice bądź lokówkę układamy prawie poziomo ( kąt 90 ) a gdy chcemy efekt delikatniejszy wystarczy ułożyć w pionie ( kąt większy od 90 ).



Potrzebne będą :
- szczotka
-  grzebień
- prostownica / lokówka
- lakier do włosów

Pierwsze loki są mocno skręcone i utrwalone lakierem. Natomiast drugie przeczesane grubym grzebieniem i lekko naciągnięte.





Przykładowa fryzura z dodatkiem warkocza






7 komentarzy:

  1. Super ta fryzurka :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fryzury :* Ja wolę jednak stosować naturalne metody na wydobycie skrętu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś tylko lokówką robiłam loki, ale od dłuższego czasu już prostownicą, jeżeli mają być takie loki na co dzień :)
    Na bardziej wyjściowe fryzury używam lokówki :)
    Bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię loki prostownica, takie naturalne , uwielbiam :) Przyjemny post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robię sobie loków z dwóch prostych powodów: nie mam prostownicy, ani lokówki i jakoś nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. fryzura z dodatkiem warkocza jest cudna!


    blog youtube

    OdpowiedzUsuń