piątek, 9 lutego 2018

Kok + kwiatek



Hej, dzisiaj chciała bym pokazać wam moją nową fryzurę, którą udało mi się stworzyć samodzielnie.
Czy praca byłą trudna ? Na pewno, ponieważ nie wszystko przychodzi od tak, trzeba pracy aby wypracować coś doskonale. Lecz każde osiągnięcia cieszą, to małe czy to duże, to bardzo dobre czy również to mniej udane. 
Do wykonania fryzury potrzebowałam :
- prostownicy którą pokręciłam włosy, dzięki czemu efektywniej układały się w koku
- wsuwek ( nie wiem dokładnie ilu) oraz gumeczek
- lakieru do włosów
Mam nadzieję, że fryzura wam przypadnie do gustu. :D  











17 komentarzy:

  1. Super ten koczek.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne upięcie. Przyznam szczerze, że zazdroszczę cierpliwości, sana pewnie w połowie bym się zniechęciła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do cierpliwości trochę jej mam i samo wychodzi :D

      Usuń
  3. Gratulację super fryzury, masz rękę do tego. dzięki za miłe słowa na mytruetherapy.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna fryzura! <3
    Efektownie się prezentuje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać masz anielską cierpliwość do robienia takich pięknych fryzur - i przede wszystkim - ogromny talent, o którym ja zawsze marzyłam... w wolnej chwili zapraszam do siebie;p http://edunauczyciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ci wyszła ta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło, zdjęcia tez piękne c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow fryzura prezentuje się bardzo efektownie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna fryzura :) gratuluję.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękna fryzura!:) zaobserwowane,zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetna fryzurka ♥
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń