Top 7 ~ czyli moje ulubione piosenki


Cześć wszystkim. 
Ostatnio trochę długo nie było postów, ale pracowałam nad nowym wyglądem bloga. Do końca jeszcze nie jest to co bym chciała, ale małymi krokami i w końcu będzie idealnie.
Zastanawiałam się już dłuższy czas czy ten pomysł na post będzie dobry czy nie, ale w końcu raz się żyje :) Jak wiecie po tytule przychodzę do was z moimi ulubionymi piosenkami. Niektóre z nich możecie znać ponieważ mogą należeć do nowości, a niektóre może dopiero co poznacie i tak jak ja je polubicie. Mam nadzieję, że znajdziecie w tym poście coś nowego.
Zaczynajmy :) 

NUMER 1


Ed Sheeran - Supermarket Flowers

Miejsce pierwsze na mojej liście zajmuje dokładnie ta piosenka. Jest to mój ulubiony utwór z najnowszego albumu wykonawcy. Ed moim zdaniem pisze niesamowite piosenki, które uwielbiam. Ta piosenka ma dla mnie ogromne znaczenie. Opowiada o stracie rodzica, a mianowicie mamy, która była przy nim zawsze. Piosenka jest jak dla mnie bardzo emocjonalna i utrzymana w spokojnej tonacji, która nadaje cały nastrój piosence. Nie wiem czy każdy ją zna bo w radiu czy telewizji najczęściej puszczają jedną i tą samą w kółko, a mianowicie Shape Of You , która zrobiła się już nudna. Przecież on nie ma tylko jednej dobrej piosenki, ma ich wiele, które są niesamowicie dobre, z tekstem o mądrym, życiowym przekazie. 
Zachęcam do przesłuchania również jego innych piosenek, nawet gdy nie jesteś jego miłośnikiem.

NUMER 2


Naughty Boy - Runnin'ft. Beyoncé,

Dość stara piosenka, ale wciąż ma dla mnie ogromne znaczenie i bardzo mi się podoba. Osobiście nie przepadam za piosenkami Naughty Boya lecz ta w połączeniu z Beyonce jest moją ulubioną. Utwór skradł moje serce i wciąć w nim jest dlatego zajmuje on drugie miejsce na mojej liście. Piosenka jest o stracie drugiej osoby, o tym jak poradzić sobie ze wszystkimi emocjami, które nam przy tym towarzyszą. Piosenka jest dość smutna, ale ma żywe tempo, dzięki czemu nie wprowadza nas w stan smutku i przygnębienia. Jeżeli jeszcze jej nie znasz to szybko musisz poznać i posłuchać.

NUMER 3

 

J. Balvin, Willy William - Mi Gente

Ta piosenka może stać na równi z drugą, ale zdecydowałam, że zajmie trzecie miejsce ponieważ poprzednia ma dla mnie większy przekaz. Ta natomiast jest bardziej energiczna i mniej poważna, jeżeli można to tak określić. Piosenkę pokochałam od razu po pierwszym przesłuchaniu. Jest ona idealna do wstawania rano, ponieważ gdy ją słyszę mój dzień staje się od razu lepszy. Piosenka jest również moim zdaniem świetna do biegania, dzięki niej odnajduje równe tempo i mniej się męczę. Jeżeli nie znaliście tej piosenki to teraz już znacie i może tak jak ja ją bardzo polubicie. 

NUMER 4


 

Dua Lipa - New Rules


Jest to chyba jedna z najnowszych piosenek, którą bardzo lubię, ma zaledwie tydzień, a ponad 20 mln. wyświetleń. Moim zdaniem wokalistka ma niesamowity głos , który uwielbiam od kiedy pierwszy raz dwa lata temu usłyszałam piosenkę Be The One. Piosenka od razu wpada w ucho jak dla mnie. Jest to kolejna piosenka o miłości, ale opowiada o tym, że dziewczyna wie, że chłopak jej już nie kocha i nie powinna dawać mu kolejnych szans. Dziewczyna powinna zawziąć się w sobie i iść dalej nie oglądać się za siebie i nie myśleć o osobie, która straciła szanse. Może i ta piosenka już znajduje się na waszej playliście, a jeżeli nie to może właśnie się tam znajdzie. 

 NUMER  5

  

Ayo & Teo - Rolex

Ta piosenka w ostatnim czasie stała się dość popularna. Kolejny hit jak Juju On That Beat? W piosence chodzi o pieniądze i "koleżanki do towarzystwa". Lecz chyba mało, kto zwraca uwagę na teksty piosenek w dzisiejszych czasach. Dziś piosenka może być o byle czym i nie mieć przesłania, ważne żeby wpadała w ucho, co osobiście moim zdaniem nie jest fajne. Oczywiście lubię piosenki jak ta dlatego znalazła się ona na mojej liście, ale tekst ma dla mnie dość duże znaczenie. Niektóre piosenki towarzyszą mi przez długi okres życia bo mają coś z nim wspólnego lub pomagają mi w trudnych chwilach.

NUMER 6


 

Ella Eyre - We Don't Have To Take Our Clothes Off

Ta piosenka jest jedną z moich ulubionych, mimo iż ma około 2 lat wciąż mi się nie znudziła. Często towarzyszy mi przy wieczornym odpoczynku w łóżku. Piosenka jest bardzo przyjemna i spokojna. Opowiada o tym, że miłość nie polega tylko na kochaniu się w łóżku lecz na miłym spędzaniu wspólnych wieczorów. Spacer czy kino to też dobre rozwiązanie. Pewnie dużo osób ją zna i może tak samo jak ja ją lubi.


NUMER7

  

Ozuna - El Farsante

 Piosenka zajmuje siódme miejsce, ale to nie znaczy, że jest zła. Jedna z najnowszych piosenek u mnie, którą odnalazłam kilka dni temu. Utwór ma zaledwie dwa/trzy tygodnie i 30 mln. wyświetleń to duży wynik. Piosenka o chłopaku, który po stracie dziewczyny zdał sobie sprawę, że jest kanciarzem i oszukiwał swoją dziewczynę. Chłopak śpiewa o tym, że zdał sobie sprawę jak bardzo ją kochał itd, że nie wyobraża sobie teraz życia beż niej. Piosenka dość powolna i mimo, że nie znam tego języka piosenka mi się podoba. 
 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentarze:

  1. Numer 6 bardzo mi się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow większość z tych nie słyszałem ale jedynie 3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej z tych piosenek, ale słucham zupełnie innej muzyki. Takie ciężkie brzmienia :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 5 bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam żadnej, ale lubię bardzo Eda Sheeran'a więc chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer jeden zdecydowanie uwielbiam!

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń