Włosowe inspiracje

Włosy to coś co bardzo uwielbiam. Lubię się nimi bawić. Czesanie, upinanie, kręcenie te wszystkie czynności wciągają mnie na długie godziny.
Okazję aby pracować z włosami mam zarówno w domu, w szkole czy w pracy.
Przede mną dużo ciężkiej nauki, no ale dla chcącego nic trudnego.

Nie zawsze wszystko da się wymyślić samemu. Często korzystam z różnych zdjęć, które są dla mnie inspiracją do tworzenia podobnych rzeczy.












 Ostatnio sama w domu popróbowałam sobie parę fryzur, tutaj macie jedną z nich. 
Najpierw zakręciłam włosy na prostownicy, a następnie upięłam je wsuwkami w koka.
Niby nie trudne, ale jeżeli wyjdzie to efekt zadowala.









W szkole na zajęciach wykonujemy dużo ćwiczeń, dzięki którym będziemy lepiej umiały wykonywać wszystkie zabiegi.Zaczynałyśmy od nauki dzielenia włosów na małe kwadraty i trójkąty o odpowiednich wymiarach, a ostatnio fale, zmora wszystkich uczniów.
Na całe szczęście dałam radę i pozytywna ocena wskoczyła do dziennika.











Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentarze:

  1. Taka rada ode mnie- rób fale na nie wiecej niż dwa palce szerokości i bardziej zaznaczaj falę przy granicy twarzy!
    Powodzenia we fryzjerstwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Tak już wiem o tym. A te fale, które są na zdjęciach robiłam pierwszy raz w życiu.

      Usuń
  2. Cudownie mieć takie włosy :)
    Zapraszam serdecznie kom za kom obs za obs
    Do wygrania paleta cieni Kylie Jenner http://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagramowe inspiracje życiem. A te włosy takie śliczne... chciałoby się, fakt.
    http://watering-the-flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń